|
Tweet |
VALİ ZİYA POLAT SEL BÖLGESİNDE İNCELEMELERDE BULUNDU
Vali Ziya Polat, dün yaşanan kuvvetli yağışlar sonucu oluşan selden etkilenen Kağızman Aydınkavak, Dut, Kuruyayla ve Yağlıca köylerini ziyaret etti. Yürütülen çalışmalarla ilgili olarak yetkililerden bilgiler aldı.
Selden etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileten Vali Ziya Polat, Devletin bütün imkanlarını kullanacakalarını ve bu yaşanan sel afetini bertaraf edeceklerini vurguladı. Vali Polat, "Devletimizin ilgili tüm kurumları milletimizin emrinde olacak ve gereken her türlü destek sağlanacaktır" dedi.


